Snälla snälla

Satt och såg på Melodifestivalen igår och när Caroline af Ugglas satte igång att sjunga så var man ju beredd på det värsta - pinsamheten personifierad, efter första takten verkade det som en vanlig Joplin-epigon - men efter ett par takter till märkte jag att jag hade gåshud på armarna - vad nu, det hade jag inte räknat med!!! Snart måste jag motvilligt erkänna att Caroline gjorde ju en grymt bra framförande - "Snälla Snälla" var ju kanonbra, snart gick vi i hela familjen runt och sjöng Snälla snälla snälla snälla hela kvällen.

Ojojoj - äntligen en riktig soul artist med vilken grym känsla - tack Caroline - nu blir det ett nöje att följa resten av festivalen, och jag skall absolut springa och köpa din nästa skiva - eller kanske ladda ner den definitivt!

 Alla bidrag lika dåliga - vilken trist start på Melodifestivalen: Freddie Wadling var bäst
tycker Rosemari på Kulturbloggen,
Sorry där har du helt fel.

Vilken låt -vilken artist -  Caroline! Underbart! Snälla snälla, vinn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0